Kotnes Startet 16.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2010 Som overskriften sier så lurer jeg på dette. Har funnet den ene oppå og i forkant av varmeveksler men hvor har den andre gjemt seg? Fikk beskjed om at det er 2 stk på denne motor. Informer meg hvis dette er feil. Takknemlig for alle svar. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Trophy Svart 17.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2010 (redigert) Det er 2 anoder. Den andre tror e er like i nærheten litt lavere foran på samme side av motoren og vanskeligere og komme til Redigert 17.Mai.2010 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
free Svart 17.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2010 ligger på undersiden rett i nærheten av den andre, det hender at den har fått et lite strøk sort lakk å ikke synes for godt Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 17.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2010 Hjertelig takk til begge. Greit å få på plass nye. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
tkb Svart 17.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2010 Får legge til at anodene på motor og drev skal være i aluminium og ikke zink. Det er dette du får kjøpt orginalt. På min ES 200,som er en mindre utgave,sto det to anoder i boka,men det var ifølge Marine Power feil. Skulle bare være en i framkant på motor. Dette har jeg praktisert. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 17.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2010 Har kjøpt orginalanodene så regner med at jeg har fått riktige. At jeg skrev SINKanoder er bare gammel vane. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.