steoye Startet 16.Mai.2010 Del på Facebook Startet 16.Mai.2010 Har en Ebersprächer D5 2009 mod. Problemet er bare at den bråker noe hinsides, spesielt på utsiden av båten. Noen som har forslag til lyddemper som passer til disse? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Jeg åpnet en tråd om det samme problemet i går. Vi har en Webasto 4kW som er noen år gammel. Det er en standard innstallasjon med lyddemper, så det er jo litt rart hvis bare vi har dette problemet?? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
arnearmoa Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Jeg stusset over levenet fra en NB 840 som lå i nærheten av oss i helga. Mener han hadde Ebersprächer av et eller annet slag. Kona hadde iallfall fått trøbbel med å sovne hvis vi hadde ligget inntil ham. Litt overraskende at jeg aldri har merket det så tydelig før. Er det noen få båter som har en veldig ugunstig montering? Jeg har Wallas. Jeg syns iallfall ikke den bråker. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 17.Mai.2010 Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 (redigert) Har en Ebersprächer D5 2009 mod. Problemet er bare at den bråker noe hinsides, spesielt på utsiden av båten. Bråker noe alla dette. Redigert 17.Mai.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Frehau Svart 17.Mai.2010 Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 Lyddemper til disse må du ha, og det får du hos de som forhandler de. F.eks hos seatronic.no Min hørtes ganske godt inne også, så jeg satt på en lyddemper på innluften også. Det hjalp betraktelig på vifte/sugestøyen. Jeg hadde fra før lyddemper på eksos og forbrenningsluft. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Enzo Svart 17.Mai.2010 Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 (redigert) Sorry, postet i feil tråd Redigert 17.Mai.2010 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.