SveinHa Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Er på jakt etter skjærgårdsjeep til hytta og de mest aktuelle er Askeladden 475-505 fra rundt 1995. Vet der var en del av Askeladden som hadde et eller annet problem, tror det var noe med innerlineren som løsnet/sprakk eller noe slikt og mange fikk reparert dette på garantien men hvilke modeller og tidsrom var dette? Hva skjedde og hvordan kan en se om en slik skalde ikke er reparert? Quote Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post Share on other sites More sharing options...
sap_2000 Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Har ikke hørt om noe spes med de modellene du nevner, men alvorlig delaminering/ sprekker i akterspeilet gjalt hvertfall 635 WA/ Freestyle. Vet ikke i hvilken tidsperiode. Quote Mvh. SAP Link to post Share on other sites More sharing options...
SveinHa Posted May 18, 2010 Author Share Posted May 18, 2010 Har fått rede på at i alle fall 485 midt/sent på 90-tallet hadde problemer med innerlineren. Quote Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts