Ronjalynet Startet 17.Mai.2010 Del på Facebook Startet 17.Mai.2010 Kan noen hjelpe meg har nettopp byttet motor i båten fra bensin til diesel har fått koblet opp det meste borsett fra varmtvannsbrederen vet noen hvor hovedslange og returslange skal sitte? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 17.Mai.2010 Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 Jeg la ut en tråd om noen problemer som jeg hadde, og fikk en link til servicemanualen på denne motoren.Husker ikke hva tråden het, men det finner du ut ved å gå inn på meg under medlemmer. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 17.Mai.2010 Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 Bilde fra service manual. Hos meg har de også satt på ventiler på inn og utløp. Sitér dette innlegget Link to post
Ronjalynet Svart 17.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 Takk for hjelpen folkens dette løste problemet Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 18.Mai.2010 Del på Facebook Svart 18.Mai.2010 Om du har ekspansjons tank på varmeveksler skal denne ikke brukes når det er bereder eller defroster koblet til kjølevannet. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
ansgar Svart 18.Mai.2010 Del på Facebook Svart 18.Mai.2010 Om du har ekspansjons tank på varmeveksler skal denne ikke brukes når det er bereder eller defroster koblet til kjølevannet. Jeg har det tilkoblet, og det er koblet av fabrikk. Hva skjer når ekspansjonstanken er tilkoblet? Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 18.Mai.2010 Del på Facebook Svart 18.Mai.2010 Jeg har da også eksp tanker på begge mine mercruiser motorer selv om det er bereder koplet til den ene. Regner også med at dette er fra fabrikk... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.