Tog- Startet 17.Mai.2010 Del på Facebook Startet 17.Mai.2010 Hei. Jeg har fått problemer med tilten på båten min. etter jeg monterte drevet i vår, og skulle kjøre det ned til kjøre posisjon. Drevet flyttet seg noen cm, men så sluttet det. Nå klikker det bare i motoren. Har noen opplevd dette? Hva kan dette evnt skyldes? Dårlig kontakt eller? Hadde vært fin om noen som kunne dette litt mer kunne gitt meg en pekepin. Sitér dette innlegget Link to post
-stig- Svart 18.Mai.2010 Del på Facebook Svart 18.Mai.2010 se over kontaktene ja, ta di av og puss di rene. sjekk alle fra og med batteriet og frem til motoren. sjekk batterispenninga og. sjekk oljenivået også! Sitér dette innlegget Link to post
Tog- Svart 18.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2010 Ja, jeg gjorde dette før i dag. Men så fikk jeg ett tips av en kamerat. Han sa att jeg kunne prøve å knakke litt på tilt motoren med en skrutrekker. ikke slå hardt, men bare knakke litt på den. Og etter jeg gjorde det funket det igjen. :D Jippi, nå er det snart sjøsetting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.