Lazyjack Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Ja, det er det jeg lurer på! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bartesam Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Oslo Finèrfabrikk i Frysjaveien har ikke listverk, men hel ved. Må nok frese ut dette selv antar jeg.... Quote Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post Share on other sites More sharing options...
Mini Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Jeg vet at Billingstad Trelast fører mye eksotisk treverk, forsøk der. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Fru Jacobsen Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 ...eller Thaugland Quote "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post Share on other sites More sharing options...
svalerød Posted May 17, 2010 Share Posted May 17, 2010 Billingstad Trelast reklamerer for bra utvalg på nettsiden. Quote Prosjekt: Nidelv 24 Link to post Share on other sites More sharing options...
steinar.xo Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Østsiden trelast i Fr.stad har det meste av lister.. skryter av og ha norges beste utvalg http://www.listverkshuset.com/main.aspx?guest=yes Quote Skibsplast 550 - 90 Suzuki Otto's 19 - 85 Suzuki Joda 7500 - 66 Yanmar, snart med vimpel........ Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts