solei Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 hei har tenkt å montere rorindikator på dobbel drevinstallasjon,noen som har erfaringer,type som kan passe?pris? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
2nd Trikker'n Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Hva slag styring? Mekanisk - hydraulisk? Er det mekanisk, holder det vel med et merke på rattet. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
solei Posted May 18, 2010 Author Share Posted May 18, 2010 Hva slag styring? Mekanisk - hydraulisk? Er det mekanisk, holder det vel med et merke på rattet. det er hydrailisk styring,så eg regner med at en elektrisk giver må monteres, og et instrument som viser rorutslag, så eg etterlyser erfaringer, typeanbefalinger og pris... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
2nd Trikker'n Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 (edited) Har du noen bevegelig del "innenbords"? Red, Du må ha rorføler. Spørsmålet er: Hva slag og hvor. Edited May 18, 2010 by 2nd Trikker'n (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
solei Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 ja, d var akkurat det da,hva slags rorføler, og indikator kan passe...trangt baki der, men det bør vel gå an å få montert inn en på armen som går til styresyl. vet tennfjord har utstyr, men dei er dyre og, tar en del plass, er ikkje sikker på om dei passer til mitt behov. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BjornLie Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Jeg har dobbel installasjon med drev selv med hydraulisk styring og har montert en løsning fra VDO som fåes hos Maritim. VDO instrument og med giver. Quote SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post Share on other sites More sharing options...
solei Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Takk for svar..skal kikke på desse..god båtsommer.. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts