EspenH Startet 18.Mai.2010 Del på Facebook Startet 18.Mai.2010 Jeg har et eldre st50 vindinstrument der displayet har tatt kvelden. Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe et nytt st60 pluss display og bruke den gamle vindfløyen? Kabelen vil selvfølgelig ikke passe, men det er ikke noe problem å koble om. Jeg har et st60 pluss ekkolodd som via seatalk er kompatibel med de andre st50 instrumentene, og der dybdedata kan leses av på et st50 repeaterdisplay, så jeg tenkte at det kanskje burde gå med vindinstrumentene også? Noen med kunnskaper om disse tingene? Sitér dette innlegget Link to post
Fetter Klodrik Svart 18.Mai.2010 Del på Facebook Svart 18.Mai.2010 Ja, med litt kalibrering. Sitér dette innlegget Link to post
EspenH Svart 19.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Fetter Klodrik: Hva slags kalibrering må til? Er det noe man trenger instrumenter til å gjøre? Jeg har målt spenningen mellom gul og blå ledning, og det er helt klart signaler der, så jeg er ganske sikker på at vindfløyen virker. Espen Sitér dette innlegget Link to post
Fetter Klodrik Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Du trenger ett ST60 instrument for å gjøre det. Sjekk på www.raymarine.com og www.belamarin.no for tips og dok. Jeg har seilt med ST50 vindfløy og ST60 instrument i mange år. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.