Tallisman Startet 18.Mai.2010 Del på Facebook Startet 18.Mai.2010 Jeg har en elektrisk lensepumpe som går på 12 volt den startes med og slå på bryteren på dasjbord jeg kunne tenkt meg og koblet en nivåbryter til denne pumpen. I den forbindelse lurer jeg på hvordan dette kan gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 18.Mai.2010 Del på Facebook Svart 18.Mai.2010 Nivåbryteren skal kobles i serie med pumpen. Det vil si at pluss fra bryteren går via nivåbryteren og deretter til pumpen. Vil du koble bort bryteren, tar du pluss direkte fra sikringen i stedet for fra bryteren. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 18.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2010 Vil dette si att Plusskablen fra nivåbryter kobles inn på plusskablen til bryter og minuskablen fra nivåbryter kobles inn på minuskablen til bryter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.