tom-ass Startet 18.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 18.Mai.2010 (redigert) Hei. Jeg har et manuellt pumpetoalett type RM69, der jeg har fått lekkasje på spylevannet. Jeg har demontert slangen og funnet ut at det lekker på nippelen som går inn på dassen på baksiden, så denne nippelen må nok byttes. Jeg har søkt litt rundt på nettet uten å finne noen deleliste eller tegninger. Noen som kan hjelpe? Redigert 18.Mai.2010 av tom-ass (see edit history) Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
SF Svart 18.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2010 Fikk dette svaret fra JonnyBoy i en tråd jeg har gående. Jeg har et eldre RM69 som jeg skal bytte ut. Det er fortsatt mulig å få tak i reservedeler til RM toalett. Jeg trengte en vipparm for noen år siden og snakket med importøren (Telmo). De henviste meg til nærmeste forhandler, som faktisk hadde delen på lager Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Nidelv båt Svart 18.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2010 Selger deler til dette på maritim, om de ikke har den på lager er det ikke noe problem å få den bestillt. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 19.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2010 Da har jeg sendt mail til maritim, så får vi se hva som kommer til svar! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
tom-ass Svart 20.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Maritim fører ikke denne delen. Noen andre tips? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
AlfArie Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 En slik liten del burde det ikke være problem å fa tilsendt fra Nederland,går du inn på siden til http://www.rm69.com/index1.html finner du alt der. http://www.seasea.no/ på Ruud i Bærum fører de nevnte toalettene, de burde også kunne skaffe delen. Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Hei Båtbua Fredrikstad har også, vet ikke om de sender. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Hadde et lekk RM69 tidligere som jeg lurte på å reparere, men kjøpte et lik det til 799,- i seasea sin brosjyre. Begynner på tredje sesong nå, og kostet ikke mere en at det går overbord ved første trøbbel i værste fall. Sitér dette innlegget Link to post
Trond Iversen Svart 20.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2010 Hei, Send meg en mail på trond@tolema.no, så skal jeg sende deg deletegning. Skal være mulig å få tak i alle deler til disse toalettene. MVH Tolema Trond Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.