tom-ass Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 (edited) Hei. Jeg har et manuellt pumpetoalett type RM69, der jeg har fått lekkasje på spylevannet. Jeg har demontert slangen og funnet ut at det lekker på nippelen som går inn på dassen på baksiden, så denne nippelen må nok byttes. Jeg har søkt litt rundt på nettet uten å finne noen deleliste eller tegninger. Noen som kan hjelpe? Edited May 18, 2010 by tom-ass (see edit history) Quote Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post Share on other sites More sharing options...
SF Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Fikk dette svaret fra JonnyBoy i en tråd jeg har gående. Jeg har et eldre RM69 som jeg skal bytte ut. Det er fortsatt mulig å få tak i reservedeler til RM toalett. Jeg trengte en vipparm for noen år siden og snakket med importøren (Telmo). De henviste meg til nærmeste forhandler, som faktisk hadde delen på lager Quote 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post Share on other sites More sharing options...
Nidelv båt Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Selger deler til dette på maritim, om de ikke har den på lager er det ikke noe problem å få den bestillt. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tom-ass Posted May 19, 2010 Author Share Posted May 19, 2010 Da har jeg sendt mail til maritim, så får vi se hva som kommer til svar! Quote Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post Share on other sites More sharing options...
tom-ass Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Maritim fører ikke denne delen. Noen andre tips? Quote Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post Share on other sites More sharing options...
AlfArie Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 En slik liten del burde det ikke være problem å fa tilsendt fra Nederland,går du inn på siden til http://www.rm69.com/index1.html finner du alt der. http://www.seasea.no/ på Ruud i Bærum fører de nevnte toalettene, de burde også kunne skaffe delen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
bert Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Hei Båtbua Fredrikstad har også, vet ikke om de sender. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Gullfisk Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Hadde et lekk RM69 tidligere som jeg lurte på å reparere, men kjøpte et lik det til 799,- i seasea sin brosjyre. Begynner på tredje sesong nå, og kostet ikke mere en at det går overbord ved første trøbbel i værste fall. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Trond Iversen Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Hei, Send meg en mail på trond@tolema.no, så skal jeg sende deg deletegning. Skal være mulig å få tak i alle deler til disse toalettene. MVH Tolema Trond Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts