Sjøtunga Startet 18.Mai.2010 Del på Facebook Startet 18.Mai.2010 Er det noen som har erfaringer med multigrip pipene fra Biltema? De skal passe på sekskanthoder med både metriske og tommedimensjoner samt E-Torx hoder. Det høres nesten for godt ut til å være sant? For min del er det metrisk/tomme-kombinasjonen som er mest interessant, da jeg sliter med å finne pipenøkler i tommedimensjoner. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Sjøtunga Svart 19.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Ingen som har vært borti disse? Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
hifo Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 jo men ikke biltema.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Sjøtunga Svart 19.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Hvilke da? Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
ansgar Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Jeg har de, og de fungerer fint. Har ikke prøvd de på Torx. Men på mm og tommer. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 19.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Har du prøvd dem på vanskelige jobber også? F eks der skruen sitter så fast at du kjenner faren for at du kommer til å runde av hjørnene på sekskanten om du fortsetter med 13mm nøkkel på 1/2" sekskant? Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
hifo Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 jeg har brukt dem på¨torx + noe mere. det er wurth sine jeg har.. funker helt grit , men har ikke testet så veldig enda. tror ikke dette er noe man setter muttertrekker på.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
trebåtfrelst Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Er det noen som har erfaringer med multigrip pipene fra Biltema? Har de 10 års garanti og koster kun to pølsemenyer? Ta sjansen! Sitér dette innlegget LeveL Link to post
Bearded Beast Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 jo de fungerer nå forsåvidt greit i mangel på annet men da 12 kant er noe skit på ting som sitter har eg har nå gått over til kun å bruke 6 kant piper. Du veit til fleire ting et produkt skal kunne gjøre til dårligere gjør de det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.