Sjøtunga Posted May 18, 2010 Share Posted May 18, 2010 Er det noen som har erfaringer med multigrip pipene fra Biltema? De skal passe på sekskanthoder med både metriske og tommedimensjoner samt E-Torx hoder. Det høres nesten for godt ut til å være sant? For min del er det metrisk/tomme-kombinasjonen som er mest interessant, da jeg sliter med å finne pipenøkler i tommedimensjoner. Quote Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjøtunga Posted May 19, 2010 Author Share Posted May 19, 2010 Ingen som har vært borti disse? Quote Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post Share on other sites More sharing options...
hifo Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 jo men ikke biltema.. Quote dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjøtunga Posted May 19, 2010 Author Share Posted May 19, 2010 Hvilke da? Quote Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post Share on other sites More sharing options...
ansgar Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Jeg har de, og de fungerer fint. Har ikke prøvd de på Torx. Men på mm og tommer. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjøtunga Posted May 19, 2010 Author Share Posted May 19, 2010 Har du prøvd dem på vanskelige jobber også? F eks der skruen sitter så fast at du kjenner faren for at du kommer til å runde av hjørnene på sekskanten om du fortsetter med 13mm nøkkel på 1/2" sekskant? Quote Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post Share on other sites More sharing options...
hifo Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 jeg har brukt dem på¨torx + noe mere. det er wurth sine jeg har.. funker helt grit , men har ikke testet så veldig enda. tror ikke dette er noe man setter muttertrekker på.. Quote dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post Share on other sites More sharing options...
trebåtfrelst Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Er det noen som har erfaringer med multigrip pipene fra Biltema? Har de 10 års garanti og koster kun to pølsemenyer? Ta sjansen! Quote LeveL Link to post Share on other sites More sharing options...
Bearded Beast Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 jo de fungerer nå forsåvidt greit i mangel på annet men da 12 kant er noe skit på ting som sitter har eg har nå gått over til kun å bruke 6 kant piper. Du veit til fleire ting et produkt skal kunne gjøre til dårligere gjør de det. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts