Seesnake Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Hei på dere. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i trinse/løpehjul til min ilas ankervinsj? Har i dag kjetting og ønsker å gå over til blytau. Må vel gå an å få tak i noe uorginalt tro? Var i kontakt med lambertseter (ilas) i oslo i fjor,men de kunne ikke hjelpe meg.Dvs de kunne selge meg meget dyre deler for å få dette til slik at jeg kunne bruke blytau. Derfor håper jeg noen her har kjenskap til dette problemet og vet hvem jeg skal kontakte. Mener jeg har sett plastløpehjul på enkelte modeler. Tar i mot alle tips slik ser min ankervins ut i dag Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Seesnake Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Er det noen som vet hvor jeg får tak i et uorginalt løpehjul slik at jeg kan bruke blytau? hum... var stille her git Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
eivindch Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Synes du kjetting fungerer altfor godt siden du ikke vil fortsette med det? Eivind Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Seesnake Posted June 15, 2011 Author Share Posted June 15, 2011 Hei. Det rakler ob bråker når jeg slipper ankeret ned. Smeller forferdelig når ankervinsjen skal stoppe. Og veldig mye ekstra tyngde å dra på.... Må jeg bytte noe som helst?? Prøvde i helgen med bare tau. funka jo det.... Lurer litt på dette. Kjøper jeg blytau så kanskje løpehjulet ikke klarer å dra det opp? Noen som har prøvd blytau uten å bytte løpehjul? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts