-stig- Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 hva er vekta på en slik draco 18? synes bare hengeren så litt spinkel ut... har en vesentlig kraftigere henger til min shakespeare, men skulle bytta den pga ikke registrerbar... så jeg er litt usikker på hvor stor henger jeg trenger. skal vel være 700-800kg, hadde jo vært kjekt å klart seg med en henger uten brems osv, men det er vel litt for wild.. Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 Det der er en v8. AQ205, en 5,0liter basert på chevrolet. Rimelig sikker Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
HomerSimpson Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 Helt enig. Dette er nok en 305 V8. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
Executive Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 (redigert) hva er vekta på en slik draco 18? synes bare hengeren så litt spinkel ut... Enig. Bare motoren veier jo ca. 500kg. Ser 1800 DC er oppgitt til 980 kg i brosjyren. Med rusk og rask blir det lett endel over tonnet. Sjekk henger kapasiteten før du tar langt avgårde iallefall. Båten ser ellers ryddig og grei ut. Om motoren har fått litt pleie går den sikkert lenge enda. Lykke til. Sjekk også dracoclub.dk og dracofan.no for mer info etc. Redigert 21.Mai.2010 av Executive (see edit history) Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.