nomen Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Som sagt stoppet motoren under kjøring,og ble tung/umulig å dra rundt etterpå. Skrudde av undervannshus,da var virket det normalt å dra rundt motoren. Akslingen i undervannshuset derimot var tung/umulig å dra rundt. Skrudde ut impeller,da ble alt normalt her også. Kan impelleren virkelig være årsaken alene til at motoren var så tung å dra rundt?Og at den stoppet? Er ikke sikker på årsmodell,men de er "autolube" på den. Tenker kanskje at motor er varmskjært,har ikke tatt av toppen. Vurderer å sett motor sammen igjen med ny impeller,hvis alt er lett å dra rundt starte jeg den opp å prøver en tur. Quote Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post Share on other sites More sharing options...
Droll Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Sjekk olja i girhuset .... Arne Kjetil Quote Deler søkes... Link to post Share on other sites More sharing options...
nomen Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Glemte å skrive at olje i girhuset var "strøken",altså blank og fin med kun et hint av spon. Quote Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts