nomen Startet 20.Mai.2010 Del på Facebook Startet 20.Mai.2010 Som sagt stoppet motoren under kjøring,og ble tung/umulig å dra rundt etterpå. Skrudde av undervannshus,da var virket det normalt å dra rundt motoren. Akslingen i undervannshuset derimot var tung/umulig å dra rundt. Skrudde ut impeller,da ble alt normalt her også. Kan impelleren virkelig være årsaken alene til at motoren var så tung å dra rundt?Og at den stoppet? Er ikke sikker på årsmodell,men de er "autolube" på den. Tenker kanskje at motor er varmskjært,har ikke tatt av toppen. Vurderer å sett motor sammen igjen med ny impeller,hvis alt er lett å dra rundt starte jeg den opp å prøver en tur. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Droll Svart 20.Mai.2010 Del på Facebook Svart 20.Mai.2010 Sjekk olja i girhuset .... Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
nomen Svart 20.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2010 Glemte å skrive at olje i girhuset var "strøken",altså blank og fin med kun et hint av spon. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.