Skogens Konge Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Hei hopp! Skal male om stripa på båten og har fått tips om å bruke Topcoat fra merke International. Noen som vet hvem forhandler jeg kan oppsøke i Vestfold for å få tak i dette? Har prøvd å søke det opp men uten hell Quote Mvh Skogens Konge :) Link to post Share on other sites More sharing options...
horg Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Prøv her; Albert Bøe AS Industri & Isenkram, Larvik, Telefon: 33 14 11 00 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mariell Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 (edited) Bjørvik tvers over for Maxbo i kilgata hadde tidligere. Så at han hadde konkurs salg for 3 uker siden. Mulig å få det rimelig, hvis han har mer igjen. Hvis ikke dørene er stengt allerede da. Hvis ikke, prøv Hoff, ved Meny, Hasle. Alt 3. Maritim på Sem. Edited May 20, 2010 by Mariell (see edit history) Quote MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post Share on other sites More sharing options...
Skogens Konge Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Takker og bukker for gode tips Da er det bare å kjøre å handle! Quote Mvh Skogens Konge :) Link to post Share on other sites More sharing options...
Skogens Konge Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Bjørvik tvers over for Maxbo i kilgata hadde tidligere. Så at han hadde konkurs salg for 3 uker siden. Mulig å få det rimelig, hvis han har mer igjen. Hvis ikke dørene er stengt allerede da. Hvis ikke, prøv Hoff, ved Meny, Hasle. Alt 3. Maritim på Sem. Var en tur innom Bjørvik i kilgata når jeg så det var konkurssalg der. Spurte etter maling til mitt formål og det svaret og den kundebehandlinga jeg fikk der var fa...ikke mye bra! Har tidligere kunder blitt behandlet på samme måte så er det kanskje en grunn til at butikken ikke gikk lenger Kundebehandling er viktig, er kundene man lever av! Tar meg en tur på Hoff og kikker tenker jeg, god pinse! Quote Mvh Skogens Konge :) Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts