Jump to content

Hvem forhandler Topcoat fra International i Vestfold?


Skogens Konge

Recommended Posts

Hei hopp! :cheers_wine:

 

Skal male om stripa på båten og har fått tips om å bruke Topcoat fra merke International.

 

Noen som vet hvem forhandler jeg kan oppsøke i Vestfold for å få tak i dette?

 

Har prøvd å søke det opp men uten hell :sailing:

Mvh

 

Skogens Konge :)

Link to post
Share on other sites

Bjørvik tvers over for Maxbo i kilgata hadde tidligere. Så at han hadde konkurs salg for 3 uker siden. Mulig å få det rimelig, hvis han har mer igjen. Hvis ikke dørene er stengt allerede da.

Hvis ikke, prøv Hoff, ved Meny, Hasle.

Alt 3. Maritim på Sem.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Bjørvik tvers over for Maxbo i kilgata hadde tidligere. Så at han hadde konkurs salg for 3 uker siden. Mulig å få det rimelig, hvis han har mer igjen. Hvis ikke dørene er stengt allerede da.

Hvis ikke, prøv Hoff, ved Meny, Hasle.

Alt 3. Maritim på Sem.

 

 

Var en tur innom Bjørvik i kilgata når jeg så det var konkurssalg der. Spurte etter maling til mitt formål og det svaret og den kundebehandlinga jeg fikk der var fa...ikke mye bra! Har tidligere kunder blitt behandlet på samme måte så er det kanskje en grunn til at butikken ikke gikk lenger :cheers_wine:

 

Kundebehandling er viktig, er kundene man lever av!

 

 

Tar meg en tur på Hoff og kikker tenker jeg, god pinse! :flag_bp:

Mvh

 

Skogens Konge :)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...