Båtdrømmeren Startet 20.Mai.2010 Del på Facebook Startet 20.Mai.2010 Hei. Etter å ha byttet motor i båten må jeg skaffe meg en ny propell, Optimalt skal jeg ha en som heter 19x17 alternativt 18x18 men båten min ligger på vannet så jeg kommer ikke til å få målt hva det er plass til. Noen som kan hjelpe? eller noen som har en propell liggende som er i nærheten av det jeg trenger? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 20.Mai.2010 Del på Facebook Svart 20.Mai.2010 tror du må opplyse hvilken motor det er snakk om Sitér dette innlegget Link to post
Båtdrømmeren Svart 21.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2010 Det er en Sabb Status 52hk som er satt inn. Har vært i kontakt med Progres i oslo som har regnet på propell for meg. Så det jeg lurer på er om det er noen som har mulighet til å måle på en Scand classic som står på land hvor stor propell diameter det er plass til. Sitér dette innlegget Link to post
Baufort Svart 27.Mars.2018 Del på Facebook Svart 27.Mars.2018 Hvordan gikk det med dette da? Jeg driver med propell på min også. Jeg har ikke sjekket stigning ennå men her må noe gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.