Nabo`n Svart 9.August.2018 Link til dette innlegget Svart 9.August.2018 Stemmer at baksete er bygd om,men knop er målt med gps uten at dette er noe tema? !Båten er jeg meget fornøyd med og skal oppgradere med ny kalesje i vinter.Er det noen som har anbefalinger om hvor det er billig å bra å bestillee kalesje? Sitér dette innlegget Link to post
winracepropeller Svart 4.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2018 Legger ved diverse testresultater med Winrace 22 som vi fant i arkivet: Håper de er til hjelp @Wankel Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 6.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2023 Styrbert skrev On 31.5.2010 at 22.44: Gratulerer med ny båt. Dette er en du kommer til å bli glad i. Hadde jo vært greit om du løftet denne tråden av og til med litt ny Winrace 22 info. Kanskje et aldri så lite prosjekt Mvh Styrbert Hei, Snubla over denne tråden. Legger ut litt mer info om min båt etterhvert, men siden kanskje noen er interessert så har jeg gjort noen modifikasjoner som jeg har laget en tråd på: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.