The Master 820 Startet 20.Mai.2010 Del på Facebook Startet 20.Mai.2010 Etter bytte av både diesel og vannutskillerfilter er det jo normalt at det er en god del luft som må ut. Etter å ha holdt på å pumpe på den manuelle fødepumpa i lange tider antok jeg at det var et eller annet feil med tilførselen. Etter litt jobbing med å fjerne dørkeplater ble tanken avdekket og da fant jeg dette : Altså festemutteren på røret fra tanken hadde en tydelig sprekk. Kanskje ikke så rart at jeg synes å ha opplevd litt startproblemer samt mistanke om diesellekkasje pga. "vannkvaliteten" i kjølsvinet. Nå blir det enten å få loddet sammen et nytt tilførselsrør eller erstatte deler av røret med en slange. Noen råd? Tenkte kanskje dette var en erfaring å dele med andre som måtte slite med luftproblemer. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 21.Mai.2010 Del på Facebook Svart 21.Mai.2010 Enkleste er utvilsomt å erstatte røret med en slange av riktig kvalitet. Burde ikke by på noen spesielle problem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.