Farco Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Be din nærmeste båtutstyrsforretning kontakte oss, eller vi kan sende til deg, "no problem"! Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Aaah, så det er du som er selger altså! hehe... Men då får jeg vell %'er og da!!! neida, hehe.... Skal ta og gi deg en lyd nor motoren og alt er kommet på plass! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Pathfinder Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Jeg og, for nå ser jeg at epoxy er allergisk mot regnvær. Og det sier du som har halvparten Tuborg og halvparten Biltema epoxy i kjøleskapet. Nå er vel begge deler tomt og taket lekker som en sil???? Sitér dette innlegget Link to post
Farco Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Tthh! Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
Pathfinder Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Første bud er å ikke stole på YR.no Heller ikke på Biltema når de sier at epoxy størkner på 20 minutter. Og i hvertfall ikke når taket ikke er i vater. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 haha! Hold dere til tema no då gutter! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.