Bitteliten Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Vi har en kobling til dekksspylingen på båten som ligner på Gardana kobling - men den er ca 1/2 cm kortere i stussen og har ikke gummipakning på tuppen. Diameteren ser ut som om den er som Gardena. Noen som vet hva dette heter og hvor jeg kan få tak i? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
dvil Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Det kan være NITO: http://www.maskinteknikk.no/nito_koblinger.htm Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
index Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Kan det være Hoselok? Jeg trodde egentlig disse to gikk overens, men det er de eneste to merkene jeg kommer på.. Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post Share on other sites More sharing options...
Bitteliten Posted May 21, 2010 Author Share Posted May 21, 2010 (edited) Takk! ser ut somom det er Nito jeg har. Hvor kan jeg kjøpe det? vil gjerne ha i rustfritt Hazellock går overens med Gardena. Edited May 21, 2010 by Bitteliten (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
dvil Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Jeg tror TOOLS-kjeden har, Luna hadde ihvertfall. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bitteliten Posted June 3, 2010 Author Share Posted June 3, 2010 da har jeg klart å skaffe en nito hann kobling. To steder til og med: 1. lokal rørlegger fikk tak i en i forkrommet eller forniklet messing 2. NordWest sendte meg en i rustfritt Så da har jeg to. Kostet ca 100 kroner hos rørleggeren Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts