edward Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 hei nå er jeg litt forvirret, på min ancas 24 sitter det en aq140 motor, jeg ble fortalt at det skulle være et aq280 drev som satt på, men når jeg skulle montere på offeranoden, så var det den smale varianten som var til 270 drevet som satt der. Jeg ble også fortalt at det skulle benyttes vanlig mineralolje på drevet, og at det skulle romme ca 2,5l olje. Jeg tappet den gamle olja i bunn og pumpet inn ny olje ovenifra, sjekket peilepinnen, men når det var fullt hadde jeg helt på ca en halv liter...? hva skjer her? er jeg blitt feilinformert? mvh Edward Smith ps. offeranoden til 280 drevet ville ikke passet, det hadde blitt for stort. handlet delene på biltema. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ingar Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 https://baatplassen.no/i/index.php/topic/16416-volvo-penta-drev/page__view__findpost__p__378651 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts