M/S Bastard Startet 24.August.2004 Del på Facebook Startet 24.August.2004 Heisann! Jeg har snuset litt på C-Map nt/pc i det siste og lurer derfor på om noen har kjennskap til dette. Denne utagven er beregnet for pc/laptop og er derfor ikke brikker men alt er på cd-plater. Prisene er heller ikke gærne Fra mail jeg fikk av C-Map: Pris er i Euro. W+ (Wide+) 189 EUR SW+ (SuperWide+) 299 EUR Dongle 30 EUR (Om du trenger det) De ulike kart som er tilgjengelig finner du på denne linken: http://chartcatalogue.c-map.no/ntpc/ Går du inn på Europa, videre velger du W+ eller SW+. PS. hva er dongle Sitér dette innlegget Link to post
torerikb Svart 24.August.2004 Del på Facebook Svart 24.August.2004 Hmm! Dette var relativt rimelig, så langt jeg kan skjønne. Har brukt PC'en som kartplotter i to år nå uten problemer. En "Dongle" er en plugg du setter inn i en ledig port bak på pc'en for at du skal kunne nytte programvaren/kartene. Denne bekrefter altså lisensen din. Dette er en ganske gammeldags og uvanlig form for lisens-beskyttelse, men det fungerer. torerikb Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.August.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.August.2004 ok, så det er dongle altså! Takker Men sånn ellers da, c-map er jo greit nok det! Syns jeg da! Rimelig også, kanskje fordi det nå kan skaffes på cd Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.