barx Svart 20.September.2005 Del på Facebook Svart 20.September.2005 vi har kjørt planker m/ hull bundet sammen med tau (ikkje stivt, håndterer vind bedre), billig presenning og kanner med vann. lett å montere/ demontere, tålte vinterstormane. barx Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.September.2005 Del på Facebook Svart 21.September.2005 vi har kjørt planker m/ hull bundet sammen med tau (ikkje stivt, håndterer vind bedre), billig presenning og kanner med vann. lett å montere/ demontere, tålte vinterstormane. barx <{POST_SNAPBACK}> Fungerer bra nok det, problemet er den infernalske støyen av disse lettpressenningene når det blåser! Jeg tørna nesten gal. Det var deiligere året etter da jeg fikk alurør og tunge pressenninger av naboen! Nesten ikke en lyd. Sitér dette innlegget Link to post
barx Svart 21.September.2005 Del på Facebook Svart 21.September.2005 Fungerer bra nok det, problemet er den infernalske støyen av disse lettpressenningene når det blåser! Jeg tørna nesten gal. enig, gikk litt (mye) på nervane den lyden... barx Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.