mons Startet 24.August.2004 Del på Facebook Startet 24.August.2004 I kveld har jeg gjort det store! På forespørsel fra en av kundene på jobb tok jeg med noen Slovenske spesialarbeidere på tur i Søgneskjærgården i ettermiddag. Såvidt turen ikke ble avlyst pga kuling og regn. Tråklet litt rundt Borøya før vi fyrte i peisen på båtforeningens vakre anlegg på Ballerholmen der vi fortærte dagsferske reker og noen kalde fra CB (kaffe til meg til slovenerenes store forundring). Guiding igjennom Ny Hellesund og omkringliggende holmer med en lett blanding av gamle sagn og sann historie på litt haltende engelsk i plaskregn og masse dugg på vinduene. Da jeg fortalte at Wilhelm Krag (bodde i NH) hadde gått på isen til Songvår fyr kjente de til Krag, og ville vite hvor Songvår var. Ble en tur nesten til Songvår, og vi fikk etpar meter sjø underveis (så ikke over bølgene som brøt i toppene). Før jeg satte en halvkvalm og passe våt gjeng i land på Flekkerøya kom det! De hadde hatt en fantastisk tur, og hadde tilfeldigvis flybillett og ferdig betalt dykkerekspedisjon fra Norge til middelhavet i september. Det var en som i jobbsammenheng skulle vært med ned til den lokale dykkerklubben som de var medlem av, men han hadde meldt avbud, så de lurte på om jeg kunne være snill å bli med på gratis dykkertur i middelhavet. Skrudde turtallet til tomgang og fikk bekreftet at jeg hørte rett! :drink: Sitér dette innlegget Mons Link to post
bliss X Svart 24.August.2004 Del på Facebook Svart 24.August.2004 Det er vel fortjent, Mons Håper du får en fin tur Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 24.August.2004 Del på Facebook Svart 24.August.2004 God moral: Det lønner seg å være en hyggelig fyr! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 24.August.2004 Del på Facebook Svart 24.August.2004 Virkelig artig å lese. Ta noen fine bilder så vi kan få et referat fra turen da . God tur! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.