Petter-B Startet 23.Mai.2010 Del på Facebook Startet 23.Mai.2010 (redigert) På min TAMD31A motor er det montert giver for turbotrykk. I instrumentpanelet kommer det ut en liten plastplugg med to ledninger som er tilkoblet samme giver. Hvordan kan jeg koble instrumentet og giveren sammen? Redigert 23.Mai.2010 av Petter-B (see edit history) Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Kurt Svart 23.Mai.2010 Del på Facebook Svart 23.Mai.2010 Hvis det er bilde av instrumentet du har postet vil det være til stor hjelp å poste et bilde av baksiden slik at vi kan se tilkoblingene. Sitér dette innlegget Link to post
Petter-B Svart 23.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2010 Kommer i morgen. Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Petter-B Svart 3.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2010 I morgen ble litt lenger enn jeg hadde trodd.... Her er bildene som viser kabel fra turbotrykksmåler (er en del av hovedkabel mellom motor og instrumentpanel) Her er kabelen: Baksiden av instrumentet ser slik ut: Er det noen som har noen tips om hvordan dette skal kobles? Hilsen Petter Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
snod Svart 3.Juli.2010 Del på Facebook Svart 3.Juli.2010 Tipper det er signal på den ene og pluss på den andre. Giveren din er gjenget inn i innsugsmanifolden antar jeg? Da får den minus fra godset. Sitér dette innlegget Link to post
Petter-B Svart 3.Juli.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2010 OK, er det noen som har ide om hvilken fargekode det er på disse ledningene? Hva er hva? Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.