Petter-B Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 (edited) På min TAMD31A motor er det montert giver for turbotrykk. I instrumentpanelet kommer det ut en liten plastplugg med to ledninger som er tilkoblet samme giver. Hvordan kan jeg koble instrumentet og giveren sammen? Edited May 23, 2010 by Petter-B (see edit history) Quote Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post Share on other sites More sharing options...
Kurt Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Hvis det er bilde av instrumentet du har postet vil det være til stor hjelp å poste et bilde av baksiden slik at vi kan se tilkoblingene. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter-B Posted May 23, 2010 Author Share Posted May 23, 2010 Kommer i morgen. Quote Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter-B Posted July 3, 2010 Author Share Posted July 3, 2010 I morgen ble litt lenger enn jeg hadde trodd.... Her er bildene som viser kabel fra turbotrykksmåler (er en del av hovedkabel mellom motor og instrumentpanel) Her er kabelen: Baksiden av instrumentet ser slik ut: Er det noen som har noen tips om hvordan dette skal kobles? Hilsen Petter Quote Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post Share on other sites More sharing options...
snod Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Tipper det er signal på den ene og pluss på den andre. Giveren din er gjenget inn i innsugsmanifolden antar jeg? Da får den minus fra godset. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter-B Posted July 3, 2010 Author Share Posted July 3, 2010 OK, er det noen som har ide om hvilken fargekode det er på disse ledningene? Hva er hva? Quote Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts