Jensi Haraldo Startet 23.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2010 Jeg har en Johnson gt 10hk (15) 2005mod. Jeg har hatt otoren siden den var ny og aldri hatt noe problemer med den. I år skal jeg selge både motoren og båten, siden jeg har kjøpt en større båt. Jeg startet motoren for 2 uker siden, hvor den startet på 4. draget og gikk gjevnt og fint som en klokke! Nå i stad prøvde jeg å starte motoren igjen med resultat av at den startet på 2. draget, men fra første stund så ruste den opp for fullt! den ga ikke tegn til å stoppe å ruse så jeg stoppet den etter ca 5sec. jeg prøvde å starte den 3 ganger, men med samme resultat... Hva er galt med den?????!!!! jeg trenger hjelp! skal nemlig levere den til kjøper om 2 uker. Tusen millioner takk for svar!!!!!!!!!!!!!!! Hilsen ung fortvilet båt-gutt. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 23.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2010 Jeg tror jeg vet løsningen: Ikke start den på full gass. Eller bare skru ned gassen når den har startet. Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Høres ut som wire har hengt seg opp, ser du om gassen beveger seg på forgasseren når du vrir på gasshåndtaket?? Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Kan du vri på håndtaket? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.