asunde Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Hvordan trykk og vakuumteste BMW drev. Har et BMW Mark2 drev med vann i oljen. Skal ta båten på land og teste drevet for lekkasjer. Lurer på om noen her har trykk og vakuum testet et BMW drev. • Hvilket verktøy ble brukt, hvor kan jeg få fatt i tilsvarende? • Fremgangsmåte, hvilket hull ble brukt? • Hvor mye trykk? • Hvor mye vakuum? Takker for svar. Hilsen Arild Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bartesam Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Hvis det er vann i oljen, så er det vel akseltetninger som er gåene tenker jeg. Skift de og pass på å få tetninger med syrefast fjær Quote Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post Share on other sites More sharing options...
asunde Posted May 24, 2010 Author Share Posted May 24, 2010 Takk for svar. Jeg skiftet alle tetninger i fjor + trykktestet og fant ingen lekkasjer. Men der er vann i oljen så noe gjorde jeg ikke godt nok. Jeg trykktestet med en radiator tester, den kan ikke brukes til vakuumtest, så jeg er på jakt etter et verktøy som egner seg + riktig prosedyre for å utføre testing. Hilsen Arild Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
asunde Posted May 25, 2010 Author Share Posted May 25, 2010 Ingenting? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
eiksund Posted June 25, 2020 Share Posted June 25, 2020 Er det noen som vet hvor ein kan få tak i eit brukande mark 2 drev (treng kun sjølve drevet) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.