asunde Startet 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2010 Hvordan trykk og vakuumteste BMW drev. Har et BMW Mark2 drev med vann i oljen. Skal ta båten på land og teste drevet for lekkasjer. Lurer på om noen her har trykk og vakuum testet et BMW drev. • Hvilket verktøy ble brukt, hvor kan jeg få fatt i tilsvarende? • Fremgangsmåte, hvilket hull ble brukt? • Hvor mye trykk? • Hvor mye vakuum? Takker for svar. Hilsen Arild Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Hvis det er vann i oljen, så er det vel akseltetninger som er gåene tenker jeg. Skift de og pass på å få tetninger med syrefast fjær Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
asunde Svart 24.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Takk for svar. Jeg skiftet alle tetninger i fjor + trykktestet og fant ingen lekkasjer. Men der er vann i oljen så noe gjorde jeg ikke godt nok. Jeg trykktestet med en radiator tester, den kan ikke brukes til vakuumtest, så jeg er på jakt etter et verktøy som egner seg + riktig prosedyre for å utføre testing. Hilsen Arild Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 25.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2010 Ingenting? Sitér dette innlegget Link to post
eiksund Svart 25.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2020 Er det noen som vet hvor ein kan få tak i eit brukande mark 2 drev (treng kun sjølve drevet) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.