Gunga Din Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Fint besök, var länge sen sist! http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=178007 Quote S/Y Gunga Din Link to post
kito Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Inviterer du til grillfest Kito Quote Link to post
Poseidon Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Ja Gunga Din, Vi er mange som synes at Bohuslän er et storartet fartøy! Vet du forresten om man planlegger tur til Vestlandet m/ Bergen, i anledning neste års Nordsteam? http://www.nordsteam.no/ mvh Poseidon Quote Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Gunga Din Posted August 25, 2004 Author Share Posted August 25, 2004 Inviterer du til grillfest Kito Gärna grillfest men helst ikke på näbbval ! Ja Gunga Din, Vi er mange som synes at Bohuslän er et storartet fartøy! Vet du forresten om man planlegger tur til Vestlandet m/ Bergen, i anledning neste års Nordsteam? http://www.nordsteam.no/ mvh Poseidon När jag skrev emnesrubriken tenkte jag mest på Landskapet (fylket) Bohuslän ! Men efter vad jag har hört, så kommer Ångbåten Bohuslän til Bergen og Nordsteam 2005 ! Quote S/Y Gunga Din Link to post
jonsverre Posted August 25, 2004 Share Posted August 25, 2004 Skjønner jeg godt, er glad i Bohuslän selv. Super sommerferie = Bohuslän. Tjenare! Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.