ebk Startet 25.Mai.2010 Del på Facebook Startet 25.Mai.2010 Hei BP. Jeg har en gammel Fogelstad 1680 båthenger til ca 16 fot båt. Problemet er at den har et slags ben på hver side helt bakerst, der båten ruller på når den skal i vannet og når båten er på hengeren så støtter de båten. Begge disse benene har hver 2 slike sideruller/gummihjul. Men må ha nye. Må bytte ut hele benet med hjulene på begge sider. Med ben menes en stang som sitter fast på henger (regulerbar) og så på den sitter det 2 gummihjul til å rulle båten av og på hengeren. Er det noen som vet hvor det går an å få tak i 2 nye slike ben med gummihjul? Selve benet og ikke hjulene. Takk for svar. Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
Mouche Svart 25.Mai.2010 Del på Facebook Svart 25.Mai.2010 Fogelsta eies vel av Brenderup så jeg ville henvendt meg til en forhandler av Brenderup. Bor selv i nærheten av et utmerket verksted for disse http://www.ntsbrenderup.no/ Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.