dennrick Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Hei, Har kjøpt ny båt som jeg har registrert i skipsregisteret. Den har da fått et registreringsnummer derfra. IF forsikring krever samtidig at jeg registrerer balja i småbåtregisteret... Nevnte skipsregisteret, men de sto på sitt. Er det noen som har erfaring med dette ? Jeg må vel ikke da operere med to reg nummer ?? jornit Quote Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post Share on other sites More sharing options...
SveinHa Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Finn deg et annet forsikringsselskap, du finner ikke bedre register enn Skipsregisteret Hva med Norske Sjø? Quote Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjeldenutpå Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Har ikkje vert borti dette, men det blir vel bortimot det dummeste eg har hørt.... Ring til If hovedkontor eller noko slik å sjekk ein runde til du Blir nesten som om du ikkje får forsikret eit hus på landsbygda fordi det ikkje er gatenummer der... Quote Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post Share on other sites More sharing options...
Ulv I Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Enig.. bytt selskap! Vi sparte nesten 7000,- på å flytte oss ut fra If..(ikke bare båt forsikring altså) og når jeg tenker antall år jeg var hos If og var en lojal kunde, så ble jeg snytt for flere tusen hvert år.. Quote Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts