Jump to content

Kan noen anbefale noen som lager sprayhood og kalesje i Sverige?

Kjellu

Recommended Posts

Hei. Vi tenker å ta en tur til Sverige i sommer, og med sterk krone kan det kanskje være noe å spare på å få sydd sprayhood og kalesje der borte. Har noen firma eller personer og anbefale?

Kjellu

Kapell & Annat lager vel det meste og med bra kvalitet Edited by Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Og de har mal på båten din allerede tipper jeg. Fikk sydd kalesje type stor til min der, da sprayhooden var levert av de fra før. Men billig er det ikke...

www.leahnis.net

Fikk sydd ny kalesje hos Kapell och Annat sist sommer da jeg lå i Sverige med ny båt. Topp kvalitet og funksjon. Stiv pris, men man får ofte hva man betaler for. Jeg har i alle fall ikke hatt bedre kalesje før.

www.garbo.us

Kjøpe sprayhood gjennom han og fikk god service og en god kopp kaffe når jeg hentet den i Sverige.

Ble anbefalt å hente siden det kostet skjorta hvis alubøylene skulle sendes.

De syv P'er:

PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance

Nå med båtførerbevis