hekktor Startet 27.Mai.2010 Del på Facebook Startet 27.Mai.2010 Hei Er det lang eller kort stamme på GH14 Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 27.Mai.2010 Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 kommer an på alder, alle fram til 90-tallet engang brukte kort stamme såvidt jeg husker. Ca hva slags årsmod snakker vi om her? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
meldaln Svart 27.Mai.2010 Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 De fleste gamle/halvgamle er laget for kortstamme. Noen av de nye er vel langstamme..(?) Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 27.Mai.2010 Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 gh 14 kort stamme på alle gh 14 classic.Den nye gh 14s bruker lang stamme de er to forselige skrog. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
beroalki Svart 27.Mai.2010 Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 Bare mål høyden på akterspeilet ditt, GH er laget i så mange varianter at det er umulig å se hvilken som skal ha hva. De ble støpt i Grimstad Skien Fevik Mo i rana Polen. hvis akterspeilet ditt er ca 38 cm så skal du ha en kortstammet motor, hvis det er ca 51 cm skal den ha lang stammet motor. Sitér dette innlegget Link to post
beroalki Svart 27.Mai.2010 Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 Bare mål høyden på akterspeilet ditt, GH er laget i så mange varianter at det er umulig å se hvilken som skal ha hva. De ble støpt i Grimstad Skien Fevik Mo i rana Polen. hvis akterspeilet ditt er ca 38 cm så skal du ha en kortstammet motor, hvis det er ca 51 cm skal den ha lang stammet motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.