Mjøsfarer Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Når jeg startet opp dieselvarmeren nå i vår var det en intens tikking i slangene. Jeg trodde lyden kom fra "tingen" som ser ut som en sopp (er det et filter?) så jeg tok av slangeklemmene i begge ender og blåste den ren. Dessverre var lyden der første gang jeg prøvde å starte den, men den startet ikke og i displayet var feilmeldingen E-01. Jeg prøvde å starte den på nytt, og nå får jeg feilmelding E-05. Hva kan være årsaken til denne tikkingen, og hva må jeg gjøre for å få liv i den igjen? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
EIN Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 (edited) Det er vel dieselpumpen du mener (det går vel strøm til den?). Den skal tikker når den pumper diesel. Ta av dieselslangen etter pumpen og se om det kommer ut diesel nå du prøver å starte varmeren. Edited May 27, 2010 by EIN (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts