volvo power Startet 27.Mai.2010 Del på Facebook Startet 27.Mai.2010 hei. må skru opp tomgang på min johnson 87mod 70hp vro. skal jeg justere på gassveier og skruen som skyver hele armen til gass og tenning?? eller bare den lille rulla som holder staga på gassere?? eller begge deler?? noen som vet det så hadde jeg vært veldig takknemlig:O) lurer også på hva er den plast skruen som sitter under nøkkelen på omc kontrollen er?? det går ann å skru den helt til og løse på den. er det slags justering til noe??? Sitér dette innlegget Link to post
Anoden Svart 27.Mai.2010 Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 Er det ikke justering på vaierstrekket på kontrollboksen (gasshåndtaket) da? Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
volvo power Svart 27.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 hva mente du nå?? er ny på detta jeg se. hehe.. Sitér dette innlegget Link to post
volvo power Svart 27.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 det er justering kunn i enden på veier som sitter på gir å gass i motor. Sitér dette innlegget Link to post
Anoden Svart 27.Mai.2010 Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 Iflg IBoats.com forum. Adjust idle speed on a Johnson 70hp VRO from 1986? -------------------------------------------------------------------------------- the idle stop screw, should have a rubber tip on it. remove cover, have someone move the throttle lever, and watch the linkage, at idle it should hit the screw. you may adjuxt the screw Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
volvo power Svart 27.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2010 ok. nå er jeg med. tusen takk for hjelpa:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.