Tintin Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Da er det på tide å bytte ut min fram til nå greit fungerende Fogelsta-henger. Ønsker en henger som skal kunne bære Busteren (XL) med det stasjet som en gjerne ønsker å dra med seg. Ser for meg en henger som kan bære opp mot 1000kg. Ut fra bilens vekt og mitt sertifikat bør vi holde oss under 1350kg maks totalvekt for hengeren. Autjusterende vugge, gode og solide ruller osv.. Er det noen som har forslag til bra båthenger? Quote Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post Share on other sites More sharing options...
LM 605 Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Tredal 19-1300. Den har alt det du ønsker en henger skal ha.(Tot.v.1300kg).På toppen av alt får du glimrende kjøreegenskaper. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sunnmøringen Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 En kollega har Gaupen B1322, og er godt fornøyd. Hun angret imidlertid på at valget ikke ble Tysse, da den etter sigende skulle ha bedre selvjusterende vugge. (Ikke spør meg om hvorfor ...det er hennes påstand). Prisen ble visst avgjørende til fordel for Gaupen. Quote "Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil." Bertrand Russel Link to post Share on other sites More sharing options...
qwerty Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Hei. Kjøpte selv en Tysse sist høst, når jeg skulle hente en 20 foter. Det ble ca 90 mil på den turen og hengeren var fenomenal. Meget god vinsj på den. Veldig grei selvjusterende vugge. Jeg kjøpte med boggi, og den ligger som på skinner etter bilen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tintin Posted June 2, 2010 Author Share Posted June 2, 2010 Takk. I tillegg til Tredal, vurderer jeg en Tysse 6233 som jeg kan få til en passende pris. Noen som har positive eller negative erfaringer med disse? Quote Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts