Erik Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Årets krabbesesong står for døren, og jeg tenkte jeg skulle få tak i sånn krabbekoker for å ha på land og koble på reserve gassflaska mi. Noen som vet hvor slikt er å få tak i (Stavanger området). Gassflaskene mine er slike små (3,5 Kg ??) med gjenger, altså ikke vanlig 5 eller 11 Kg med klikk patent. Byr det på problemer tro ? Har sjekka, og regulator til flaska får jeg tak i. Krabbekoker på 9 Kw har jeg og funnet, men den virket litt kraftig. Må se om jeg klarer å finne en litt mer moderat sak. ' Noen som har forslag til forhandlere ? Quote Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post Share on other sites More sharing options...
m/s draugen Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Har en slik sak som ble kjøpt på europris,gasskoker.Funker bra den.I stedet for kasserolle til å koke krabbene i har jeg ett melkespann.Funker mye bedre og det går fortere å koke opp da kanten i bunnen går litt ned slik at mindre varme går til sidene. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Gudrun Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Så noe lignende hos Sotra Not og trål....kanskje de vet om det er noen på dine trakter som selger den? http://www.sotranot.no/tilbudssiden-1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Pelle Parafin Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Biltema (gasskoker) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
simon_a Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Hei Hvem har disse småflaskene for salg i stavanger?. Jeg er på jakt etter en slik du beskriver. Skal brukes i teltvognen min. Jeg har en 5 kilos hvis du vil bytte?? Quote Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post Share on other sites More sharing options...
Hansi Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Mekk hadde krabbekoker i fjor. Hvordan det er i år vites ikke. Butikken i Sandnes finner du her. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Eppa Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Har to krabbekokere. En hjemme og en på hytten. En billig sak kjøpt hos Felleskjøpet i Stavanger for 298 kroner og en mye bedre med høyere kvalitet hos Johnsen, ovnforhandleren som ligger ved de røde sjøhus. Denne fungerer meget bra. Tror den gir ca. 6kw og er passelig i størrelse også. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Homer Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 (edited) Her har du noe http://www.ingebrethsen.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=187011 Ingebrethsen as Vågsgata 4 4306 Sandnes Edited May 29, 2010 by Homer (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Smellingen Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Min koker ble solgt både på Mekk og Jernia. Funket bra Quote Fagfolk kan ha rett... Link to post Share on other sites More sharing options...
SRA Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Hei Hvem har disse småflaskene for salg i stavanger?. du mener 2 kilos?? Johnsen på kaien i Stavanger (rett over Nye gjestehavnen) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Erik Posted June 2, 2010 Author Share Posted June 2, 2010 Her har du noe http://www.ingebrethsen.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=187011 Var en slik (men litt høyere pris) de hadde hos Johnsen. Synes den ble litt svær/tung å ha i båten, men til større krabbelag er den sikkert genial :-) Går det ann å skru ned å koke bare 3-4 krabber i en moderat gryte med den tro ? du mener 2 kilos?? Johnsen på kaien i Stavanger (rett over Nye gjestehavnen) Jepp, der har de, samt på Esso i Krossen på Hundvåg. De fleste andre steder jeg har sjekket (mange) hadde ikke Quote Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post Share on other sites More sharing options...
Smellingen Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Nå var det reklame for krabbekokeren hos Mekk igjen. Både med og uten kjel. Quote Fagfolk kan ha rett... Link to post Share on other sites More sharing options...
Erik Posted June 16, 2010 Author Share Posted June 16, 2010 Nå var det reklame for krabbekokeren hos Mekk igjen. Både med og uten kjel. Fant den i katalogen. 299,- Samme koker (ser det ut for) som de andre tar 6-700,- for. Blir nok en Sandnes tur en av dagene Quote Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post Share on other sites More sharing options...
Blue_Dragon Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Hvor kjøpe krabbekoker i år? Mekk i Sandnes er vel nedlagt og det virker ikke som Biltema eller CS selger lengre. Har de på Europris? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hafrsfjord Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Ifølge finn.no så selger Ingebrethsen Industri & Fritid, Sandnes, krabbekokere . http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?sort=5&keyword=krabbekoker http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=14877351 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=14877374 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hakkannen Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Har de på Europris? Var på Europris i Støperigata på fredag, de hadde krabbekoker der så jeg. Husker dessverre ikke prisen da det ikke var krabbekoker på menyen min den dagen Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Compromise Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Netthandelen har krabbekoker. Kanskje du er heldig å får en til en god pris der.. Quote /per Link to post Share on other sites More sharing options...
Blue_Dragon Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Har kikket på de billige og som trådstarter blir denne litt stor. Blir antagelig og bruke det jeg har. Dog trenger jeg en ny gryte men ikke 37l. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Blue_Dragon Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Ser Mekk har en nokså grei gryte på 24l. Vurdere også en ny brenner. Bør holde med 3Kw? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Janrik Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Netthandelen har krabbekoker. Kanskje du er heldig å får en til en god pris der.. Bjarne Johnsen A/S i Bergen er importør av disse. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts