h3nrik Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 (edited) Hei! Er det meningen at det skal være dødgang på et drev(i alle retninger)? Sånn er det ihvertfall med mitt. Kan bevege det et sikkert 3-4 cm i alle retninger med en hånd. Noe å stresse med? Hilsen Henrik Edited May 28, 2010 by h3nrik (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Lars Hansen Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Ja, kan vel si at det er vanlig, men ikke normalt... Sitter en plastforing der styreskjoldet går igjennom bakplata, denne bør byttes innimellom. Dette hjelper litt, men helt tight blir det skjeldent... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Samui Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Jeg har samme problemet på våre drev. Iflg. Volvo sin mekaniker så er det vanlig, men ikke kritisk. Jeg har fått beskjed om å se etter lekkasjer på innsiden av bakplaten der styreakslingen kommer gjennom bakplaten og inn i båten. Selv har jeg begynt å få vibrasjoner på det drevet som har mest slark når det er trimmet helt inn. Har forstått at det er en ganske omfattene jobb å skifte "styrehjelmen". Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts