h3nrik Startet 28.Mai.2010 Del på Facebook Startet 28.Mai.2010 (redigert) Hei! Er det meningen at det skal være dødgang på et drev(i alle retninger)? Sånn er det ihvertfall med mitt. Kan bevege det et sikkert 3-4 cm i alle retninger med en hånd. Noe å stresse med? Hilsen Henrik Redigert 28.Mai.2010 av h3nrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 28.Mai.2010 Del på Facebook Svart 28.Mai.2010 Ja, kan vel si at det er vanlig, men ikke normalt... Sitter en plastforing der styreskjoldet går igjennom bakplata, denne bør byttes innimellom. Dette hjelper litt, men helt tight blir det skjeldent... Sitér dette innlegget Link to post
Samui Svart 29.Mai.2010 Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 Jeg har samme problemet på våre drev. Iflg. Volvo sin mekaniker så er det vanlig, men ikke kritisk. Jeg har fått beskjed om å se etter lekkasjer på innsiden av bakplaten der styreakslingen kommer gjennom bakplaten og inn i båten. Selv har jeg begynt å få vibrasjoner på det drevet som har mest slark når det er trimmet helt inn. Har forstått at det er en ganske omfattene jobb å skifte "styrehjelmen". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.