toholthe Startet 28.Mai.2010 Del på Facebook Startet 28.Mai.2010 Vurderer å kjøpe denne: http://www.cactusnav.com/standard-cp300e-external-antenna-p-1168.html?cPath=32 Seatronic anbefalte den, men får den ikke på lager. Når jeg begynner å sjekke ser jeg jo at det er mye å spare på å ta den inn fra England. 1. Noen som har erfaringer med denne plotteren? 2. Erfaringer med Cactusnav? T Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 29.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 ingen som har erfaring med Standard Horizon? Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 4.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2010 Nå har jeg gjort en kjempedeal på denne hos cactus i England. Sjekket litt på nett, og den har fått mange bra tilbakemeldinger. Plotter med C-Map Mega Wide til 6000 + moms, det er bra deal det. Plotteren + kart koster over 12 tusen på Seatronic. Gleder meg til å få det innstallert og få hivd ut den gamle sort/hvitt plotteren. Noen som trenger en fullt brukbar NS25 med kart over østnorge? T Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.