yngvar.johnsen Startet 29.Mai.2010 Del på Facebook Startet 29.Mai.2010 Er det noen som har brukt varmelokk fra Wallas Ceramic 100 på Wallas Safeflame 1000? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 29.Mai.2010 Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 Med noen "Petter Smart"-løsninger er det sikkert mulig å få det til. Lokket til Ceramic 100 styres av en mikrobryter når lokket legges på, og strømmen går via kretskortet. Lokket til Safeflame 1000/900 styres av en termostat i lokket, og strømmen går via en kontakt på baksiden av apparatet - altså direkte fra batteriet gjennom en motstand. Motorene til Ceramic-lokket er større og trenger litt mer strøm enn Safeflame-lokket. Den beste "Petter Smart"-løsningen skulle jeg tro vil være å montere en termostat i Ceramic-lokket, koble bort mikrobryteren, og la strømmen gå direkte fra batteriet. Trenger du koblingsskjema for lokkene, har jeg det som pdf-fil og kan sendes via e-post Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.