goat Startet 29.Mai.2010 Del på Facebook Startet 29.Mai.2010 (redigert) Har en ny øienbåt jeg skal bunnsmøre nå. Kjøpt inn primer og bunnstoff. Men slik jeg forstår det skal båten slipes først? Hvordan skal dette gjøres og hva utstyr trenger jeg? Redigert 29.Mai.2010 av goat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 29.Mai.2010 Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 Det står vel om forbehandling på primerboksen din, men normalt så er det vel nok å matte ned med 120 papir, avfette med rødsprit og male ivei. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
ibizafan Svart 29.Mai.2010 Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 1.tape opp vannlinja etter der de har grod på båten. 2.slippe med 80 papir eller 120 papir skal bruke 80 papir selv. 3.tørk av slippe støv med rødsprit eller aceton.jeg har tenkt å bruke rødsprit. 4.primer du har sikert kjøpt 2.komp epoksi primer. 5.da må du ta på bunnstoffet når primer ikke smitter. venter du får lenge sitter ikke bunstoffet. lurer du på noe mer så spør. når du får båten på sjøen gjen så må du få målt båten min gjørde 22 knop med 20 hk yamaha. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
goat Svart 29.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 Skal prøve på det :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.