sveinh04 Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Hei jeg lurer på å kjøpe en brukt baugpropell på 3 kw/4hk som jeg vil sette i min saga 27. Forrige eier har byttet den ut fordi den ble litt liten i hans 40+ fot båt. Den skal vist være lite brukt osv. Snakket med Univa og de sier det burde være greit med deler osv. Den er fra 2001 eller noe sånn. Hva tror dere? Quote Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post Share on other sites More sharing options...
Sjeldenutpå Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Burde gå fint ! Lurt på det samme, men å betale 4000 for en propellsak- uten tunell,panel og kabler....tja.... da er du oppi 7-8000 før du er klar til å støpe. Og da får du ny pakke som passer denne båten av vedlikeholdsfri type ser det ut til. Så husk å rekne over alt du må ha Quote Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post Share on other sites More sharing options...
sveinh04 Posted May 29, 2010 Author Share Posted May 29, 2010 Det fulgte med to joysticker med kabler. Det eneste jeg trenger er strømkabler, sikring og tunell. Eller er det mer? Quote Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts