dvil Startet 29.Mai.2010 Del på Facebook Startet 29.Mai.2010 Hei, I min nyinnkjøpte båt sitter det en Westinghouse series 1000 satelittelefon. Kan denne brukes til noe nytting/morsomt, eller er det bare å hive ut? Jeg aner ikke om den virker, og vet ingenting om hvordan den skal brukes. Som denne: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360259045199 Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 29.Mai.2010 Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 Virker kun i Nord, Mellom og Søramerika pluss Karibia og Hawaii. Systemet kjører på M-Sat. En geostasjonær satelitt med spoter mot dekningsområde. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 29.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 Ok, takk. Bare å hive ut altså. Burde sagt at båten var importert, men det skjønte du tydeligvis. Har den noe verdi "over there", eller er det utgått teknologi? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 29.Mai.2010 Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 Jeg tror du skal mekke mye før du får den til å virke på noe som det er dekning for her. Jeg vil tro den har verdi. Systemet kom på lufta i 1996. Er svært likt Inmarsat-M, men billigere i bruk. Det er ikke nødvendigvis noe marint system. Kommunikasjon for grisgrendte strøk. Den virker forresten også i Australia. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 29.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2010 Tusen takk. Da havner den på hylla så lenge. Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 Ta en sjekk på ebay og se om det ligger noen der, så får du en ide om pris. Ebay vil nok også være markedsplassen for denne hvis du skal selge. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Bartesam Svart 30.Mai.2010 Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 Sjekk denne linken. De koster fra 300 dollar og oppover Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
dvil Svart 30.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2010 Takk. Som dere ser i mitt første innlegg var jeg inne på ebay. Kunne ikke se at det var kommet bud på noen av dem, men jeg skal følge med. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 12.Desember.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2015 Hei, Nå har jeg tatt ned mastene og har demontert antenna. Jeg tror den er komplett, men aner ikke om den virker. Julenissen vil gi bort "skrotet". Noen som vil ha den? Kan hentes på Skjetten. Send meg en PM. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 13.Desember.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Desember.2015 En interessent fant selv ut i dag at systemet er lagt dødt. Da har sakene kommet enda et hakk nærmere skrotkassa. Om ikke en pellementmaker med greie på denslags vil ha noe å leke med? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.