Mariell Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Gratulere så mye Inge :flag: Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Astor Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Takk alle sammen for hyggelige hilsner. Jeg fikk dagen akkurat som jeg ønsket. På fjorden uten at noen var spesiellt bedt til selskap. Randi, fendersnella ombord, hadde bakt Verdens beste kake til de som stakk nnom Sandspollen. Været var topp, Fendersnella på VeKaTo kom inn i pollen med hornmusikk på fordekket. På kvelden var vi samlet rundt radioen på brygga til GP-kveld. Igjen takk til dere alle som gjorde dagen så minnerik. Bilder kommer senere. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
2nd Trikker'n Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Gratulerer med dagen Astor. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Gratulerer masse med dagen Astor :.) Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
los Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Grattis med dagen Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 gratulerer Inge godt og se at du har blitt stor gutt nå. Kari og Halvard Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Velkommen etter blant de voksne! Dog, voksen og voksen, det har i hvert fall ikke jeg tenkt å bli selv om jeg fyller 67 til høsten. Det får være nok å være mange år gammel. Nei, hva er det jeg sier, gamle må vi heller ikke bli. Og beholder en barnet i seg, blir overgangen når en begynner å gå i barndommen om maaaaange år frem i tiden enklere også. Gratulerer med dagen! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sjeldenutpå Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Grattis Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
KOB Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Hiver meg på og gratulerer så masse Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Jorg-1 Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Hei Astor....gratulerer med det runde tall..... Vi sees på treffet... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
mor Amica Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Gratulerer med vel overstått 60-årsdag :flag: mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
opus Svart 30.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 Gratulerer! Hørtes ut som en bra måte å feire jubilemusdagen på Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 31.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2010 Gratulerer med dagen i går og velkommen i de voksnes rekker. Skål Skål Flagg Flagg Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.