Tine IV Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Bedre seint sier jeg bare , men håper det er greit da dette er gjort i OP forum før . Vil gjerne gratulere Astor med dagen idag ,han blir kun 60 år idag og er like blid .Håper dere koser dere fært i san pol ikveld Astor med venner ,vi treffes snart tipper jeg . Så igjen GRATTIS med Dagen ASTOR Hilsen oss på Tine IV Quote Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post Share on other sites More sharing options...
SandAnker Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 gratulerer med dagen Astor Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hav Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Gratulerer så mye med dagen! for deg! Hav Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
puddingen Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Grattis og ha en fin dag Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ingar Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Gratulerer Astor! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
KenBjork Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Gratulere så mye fra "yttersia" Quote Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post Share on other sites More sharing options...
FredrikW Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Gratulerer med dagen!! Var en tur innom havna i Hurum og tok et snikfoto av båten deres i høst. Knallflott og strøken båt som dere kommer til å ha mange flotte år ombord i. Håper du har hatt en fin bursdag! Hilsen FredrikW Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
:båt1 Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Ja gratulerer så mye med dagen Astor håper vi treffes snart!!! ha en god dag.:) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bartesam Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 (edited) Gratulerer med dagen Astor Edited May 29, 2010 by Bartesam (see edit history) Quote Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post Share on other sites More sharing options...
Brizo Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Gratuler med Dagen din gamle Inge!! Håper dagen din blir flott og minnes rik! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
roaldbj Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulerer med dagen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Volvomekanikeren Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulerer med overstått får vell jeg si då! Tenk, Halveis i livet! Quote If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post Share on other sites More sharing options...
CSL Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Hurra! Gratulerer! Quote VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post Share on other sites More sharing options...
Roger jo Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulerer med dagen og velkommen i 60år`s klubben. Quote Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post Share on other sites More sharing options...
Arvid_A Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulerer med rundingen av 60-årsmerket, Astor! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sydvesten Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulerer med de fylte 60... Quote Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post Share on other sites More sharing options...
Sveo Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Vel overstått med den store dagen :flag: Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Superkul Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 grattis Quote Prosjekt Draco-2100 Link to post Share on other sites More sharing options...
Jawik Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulerer med dagen Astor og velkommen inn i rekka bland de glupe Quote The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post Share on other sites More sharing options...
mami Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulerer så mye med dagen! Hilsen U-Nota's mannskap! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Poseidon Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulerer så meget med DAGEN, Astor Jeg tenker titt og ofte tilbake på de trivelige D5L-helgene ombord i Gamle Salten Quote Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post Share on other sites More sharing options...
Hansi Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulerer så mye med dagen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
litt peiling Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulerer og vel overstått Astor Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Regina III Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulerer, Inge! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hobby 430 Sport Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Gratulera så masse!! Quote O Erland med båtførerbevis Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts