Jump to content

Astor en ekte BP mann er 60 år idag

Tine IV

Recommended Posts

Takk alle sammen for hyggelige hilsner.

Jeg fikk dagen akkurat som jeg ønsket. På fjorden uten at noen var spesiellt bedt til selskap. Randi, fendersnella ombord, hadde bakt Verdens beste kake til de som stakk nnom Sandspollen. Været var topp, Fendersnella på VeKaTo kom inn i pollen med hornmusikk på fordekket. På kvelden var vi samlet rundt radioen på brygga til GP-kveld.

Igjen takk til dere alle som gjorde dagen så minnerik.

Bilder kommer senere.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Velkommen etter blant de voksne! Dog, voksen og voksen, det har i hvert fall ikke jeg tenkt å bli selv om jeg fyller 67 til høsten. Det får være nok å være mange år gammel. Nei, hva er det jeg sier, gamle må vi heller ikke bli. Og beholder en barnet i seg, blir overgangen når en begynner å gå i barndommen om maaaaange år frem i tiden enklere også.

Gratulerer med dagen! :flag:

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...