nimbuster Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 (edited) Jeg er på jakt etter en brukt Powertrim til 1995 40hk Johnson. Eller, en som kan demontere og reparere den gamle, i området Oslo, Akershus eller Østfold. Betaler godt, både for reparasjon og for brukte deler. Den jeg har nå lekker litt i sylider/stempel, da det lekker litt olje ut av toppen, rundt stempelet. Noen som kjenner noen som kjenner noen? Edited May 30, 2010 by nimbuster (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nimbuster Posted May 30, 2010 Author Share Posted May 30, 2010 Løfter denne igjen, da det er litt viktig for meg å få den i stand. Jeg er interessert i enten en brukt Powertrim til en 40 hk Johnson 1995 modell, eller en aom kunne tenke seg å bidra til at den blir reparert. Som nevnt,...jeg betaler godt! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts