Petol Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Hei Jeg har nettopp kjøpt meg en Drago 660 22 fot, men jeg synes gulvet i lugaren nede mellom sengene virker veldig mykt, det bøyer seg og knaker, er nesten redd for å trå for hardt. Er det noen her som har noen erfaringer med denne båttypen, skal det være slik? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Faxen Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Jeg har en kollega, som har samme båt. Han har ikke det problemet. Men vi var å så på en annen båt, som hadde dette på førersiden, men ikke nede i forpiggen. Quote Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post Share on other sites More sharing options...
Bitteliten Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 høres ut som en feil synes jeg. Båten skal jo tåle å gås på. Men til og med Princesser til 20 mill har gulv som knirker - virker som om enkelte tror det er slik det skal være... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Gigo Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 (edited) . Edited May 31, 2010 by Gigo (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Petol Posted May 31, 2010 Author Share Posted May 31, 2010 Jeg ser ikke noe feil, gulvet ser helt ut, men som sagt så virker det veldig mykt og bøyer ganske mye seg hvis jeg trår med en fot midt på. Vurderer å kjøpe noe imitert teakdørk og lime på som en forsterkning,og det blir jo også penere da, en bare helt hvitt gulv. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts