arnulfs Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Jeg har et Bravo II drev på båten min. I helga opplevde jeg å ikke ha revers når jeg skulle legge til i båsen min etter en båttur. Ingen hyggelig opplevelse, men det gikk bra til tross for manglende revers. Etter at båten hadde stått og gått noen minutter så slår reversen seg inn igjen ved forsøk vel fortøyd i båsen min. Prøvde på nytt og kjøre en tur og får ikke satt båten i revers ved tilbakekomst, før den igjen slår inn igjen etter noen minutter på tomgang. Noen kloke hoder som har noen idèr på hva som er feil? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arnulfs Posted May 31, 2010 Author Share Posted May 31, 2010 Ingen? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Whistler Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Interessant. De eneste gangene jeg ikke har fått mitt B2 i revers er når har vært for slapp med å trekke ut låsehaken i drevet ved påmontering. Hvis vaieren ikke går i låsehaken, greier jeg å sette den i forover, men den går ikke ut til fri, eller videre til revers. Revers er når vaieren trekkes frem. Hvordan står det til med overgangen fra den lange til den korte vaieren? Quote Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post Share on other sites More sharing options...
Frøken Fryd Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Hva som er revers avhenger av hvilken propell man har (høyre/venstre). Jeg opplevdte noe lignende, se denne tråden. du kan starte med å kjenne på vaieren som går inn i drevet. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts