joseph Startet 31.Mai.2010 Del på Facebook Startet 31.Mai.2010 Lurer på å kjøpe en agder 840, i den står den en Volvo Penta TMD40B. Er det en motor som man kan stole på????? H Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 31.Mai.2010 Del på Facebook Svart 31.Mai.2010 Jeg har ikke noe og klage på, har tilsvarende motor, Motoren er identisk med TAMD 40B, man har ikke intercooler, det er i hvertfall slik jeg har forstått det Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 31.Mai.2010 Del på Facebook Svart 31.Mai.2010 har en tamd 40a 1984 mod i min nimbus,moderat med røyk og lite oljeforbruk ,må bare ha godt med strøm for å starte Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 31.Mai.2010 Del på Facebook Svart 31.Mai.2010 Hei Dette er en av de gamle gode sliterne fra Volvo Penta. Tror du trenger ei svær slegge for å klare å drepe den... Samme blokka i dag tar de ut 300Hk på Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.