joseph Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Lurer på å kjøpe en agder 840, i den står den en Volvo Penta TMD40B. Er det en motor som man kan stole på????? H Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SandAnker Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Jeg har ikke noe og klage på, har tilsvarende motor, Motoren er identisk med TAMD 40B, man har ikke intercooler, det er i hvertfall slik jeg har forstått det Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nimbussen Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 har en tamd 40a 1984 mod i min nimbus,moderat med røyk og lite oljeforbruk ,må bare ha godt med strøm for å starte Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JRK Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Hei Dette er en av de gamle gode sliterne fra Volvo Penta. Tror du trenger ei svær slegge for å klare å drepe den... Samme blokka i dag tar de ut 300Hk på Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts